[email protected]
Tender üzrə Mütəxəssis

Vakansiyanın məqsədi:
Şirkətin fəaliyyət sahəsinə uyğun elan olunan dövlət və özəl tenderlərin müəyyən olunması, sənədləşmə proseslərinin dəqiqliklə icra olunması və tender proseslərinin effektiv şəkildə idarə olunması.

Tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil (iqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə və ya əlaqəli sahələr üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (həm dövlət, həm xarici tenderlərdə);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst, ingilis dili – ən azı orta səviyyədə;
  • Kompüter bacarıqları: MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
  • Elektron portallar: Elektron hökumət portalı ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Təhlil və araşdırma: Bazar araşdırması aparmaq, sənədləri təhlil etmək və düzgün nəticə çıxarmaq bacarığı.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Müvafiq dövlət və özəl tender elanlarının mütəmadi izlənilməsi və qiymətləndirilməsi;
  • Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun (ƏŞT) təhlili və iştirak üçün ilkin uyğunluq dəyərləndirilməsinin aparılması;
  • Tələb olunan sənədlərin və məlumatların müvafiq şöbələrdən vaxtında toplanması və formalaşdırılması;
  • Struktur bölmələrlə koordinasiyanın təmin olunması və tender sənədlərinin tam və düzgün hazırlanması;
  • Tender təşkilatçıları ilə yazışmaların aparılması və sorğuların vaxtında cavablandırılması;
  • Təklif sənədlərinin hazırlanması və təqdim olunmasından sonra qiymətləndirmə mərhələsində təmasların davam etdirilməsi;
  • Şirkətin tender proseslərində rəsmi təmsil olunması;
  • Tenderlərin nəticələri üzrə aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması.

İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 09:00–18:00; 

İş yeri: Qaradağ rayonu, Lokbatan dairəsi, Salyan şossesi 

Əmək haqqı: 1000-1500 azn

Müraciət üçün CV-ni [email protected] emailinə göndərə bilərsiniz.

Konsultasiya
Göndərildi
Təşəkkür edirik. Mesajınız uğurla göndərildi. Mütəxəssislərimiz tezliklə sizinlə əlaqə saxlayacaq.