Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
- Bazar qiymətlərinin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Tender təkliflərinin kommersiya şərtlərinin əlaqələndirilməsi və texniki dəqiqliyə nəzarət;
- Tender tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə çatdırılması;
- Tələb olunan sənədlər toplusunun əldə olunması və operativ şəkildə hazırlanması;
- Tələb olunan sənədlərin və məlumatın müvafiq şöbələrdən tələb olunması, toplanması, son müraciət tarixinə qədər düzgün şəkildə təqdim edilməsi;
- Tender prosesində şirkətin təmsil olunması;
- Müqavilə şərtləri barəsində razılaşmaq üçün podratçılarla danışıqlar aparılması;
- Müqavilə imzalanması üçün zəruri texniki sənədlərin və sertifikatların hazırlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil (Tikinti üzrə olması üstünlükdür);
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini bilmək;
- Sənaye malları üzrə təchizat və tender sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Təhlil etmək və problem həll etmək bacarığı;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı;
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, 09:00-18:00
Əmək haqqı: 2000 AZN
Ünvan: Bakı şəh, Xətai rayonu
Müraciət üçün CV-nizi, vakansiyanın adını qeyd etməklə, [email protected] email ünvanına göndərə bilərsiniz.