[email protected]
Şəxsi Asistent

İş yeri: Şüvəlan (servis var)

Öhdəliklər:
Rəhbərin rəsmi daxili və xarici səfərlərinin tələblərə uyğun təşkilinə cavabdehlik
Görüşləri planlaşdırmaq, tədbirlər təqvimini yaratmaq və xatırlatmalar göndərmək
Tələb olunarsa, planlaşdırılan tədbirlər üçün şəraiti hazırlamaq
Sənədlərlə iş, həmçinin qeydlər aparmaq
Məişət işlərini idarə etmək (qarderobda səliqə-səhman və əşyaların vaxtlı-vaxtında camaşırxanaya göndərilməsi və s.)
Məxfiliyin qorunması

Tələblər:
Rəhbər köməkçisi kimi minimum 1-2 il iş təcrübəsi
Tədbirlərin təşkili, müştərilərlə iş, qonaqlama xidməti kimi sahələrdə təcrübə arzuolunandır
Azərbaycan, ingilis və rus dillərində güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
Səliqəli görünüş, nizam-intizam, məsuliyyət, dəqiqlik və diqqətlilik
Vaxtın idarə edilməsi, təşkilatçılıq bacarığı

Müraciət üçün CV-nizi [email protected] emailinə göndərə bilərsiniz. 


Konsultasiya
Göndərildi
Təşəkkür edirik. Mesajınız uğurla göndərildi. Mütəxəssislərimiz tezliklə sizinlə əlaqə saxlayacaq.