Əsas vəzifələr:
- Müqavilə şərtlərinin müzakirəsində iştirak etmək;
- Müqavilələrə əlavə və dəyişikliklərin hazırlanması;
- Razılaşdırılmış şərtlərin icrasına nəzarət etmək;
- Müqavilə icrası zamanı yaranan problemləri analiz etmək və uyğun tədbirlər görmək;
- Müqavilələrlə bağlı yazışmaları aparmaq, mübahisəli məsələləri qiymətləndirmək və həll yolları təklif etmək;
- Müqavilələrin elektron qeydiyyatını və arxivləşdirilməsini təşkil etmək (reyestr və s.);
- Müqavilələrlə bağlı texniki və kargüzarlıq işlərini yerinə yetirmək;
- Elektron müqavilə reyestr sistemini mütəmadi olaraq yoxlamaq və yeniləmək.
Tələb olunan bacarıqlar:
- Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
- Effektiv şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Tapşırıqlara çevik yanaşma və operativ qərarvermə bacarığı;
- Komandada işləmək və əməkdaşlıq etmək bacarığı;
- Vaxtın düzgün idarə olunması və prioritetlərin müəyyən edilməsi.
Namizəddən gözləntilər:
- Ali təhsil;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək, rus və ingilis dillərini isə yaxşı səviyyədə istifadə edə bilmək;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi.
Əmək haqqı: 1000-1500 azn
Müraciət üçün CV-nizi [email protected] emailinə göndərə bilərsiniz.