Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes, hədəf, bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
- Marketinq strategiyasının işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi;
- Şirkətin ətraf mühitinin və daxili imkanlarının analiz edilməsi və yeni rəqabət üstünlüklərinin hazırlanması;
- Yeni məhsulların bazara tanıdılması (yeni ideyalar, reklam, PR etmək bacarığı)
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni məhsullarının tanıtımının təşkili;
- Şirkət imicinin möhkəmləndirilməsi;
- Gələcək marketinq strategiyalarını formalaşdırmağa kömək etmək üçün marketinq məlumatlarının (kampaniya nəticələri, dönüşüm dərəcələri, trafik və s.) təhlilinin aparılması;
- Marketing büdcəsinin rüblük, illik hazırlanması və effektiv idarə olunması;
- Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi;
Tələblər:
- Sahə üzrə ali təhsil;
- Yüksək səviyyədə komputer bilikləri;
- Səlis azərbaycan dili və C1 səviyyədə ingilis dili biliyi;
- Marketinq sahəsində min 3-5 il təcrübə. Restoran sferasında təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Əmək haqqı: 3000-4000azn
Müraciət üçün CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.