Vəzifə öhdəlikləri:
• Təsdiqlənən vakansiyalara əsasən elanların hazırlanması və müvafiq portallarda yerləşdirilməsi;
• Daxil olan müraciətlərin dəyərləndirilməsi, vakansiyaya uyğun namizədlərlə ilkin müsahibələrin keçirilməsi;
• Açılan vakansiyalarla bağlı məlumat bazasının yazılması;
• Əvvəlcədən müəyyən edilmiş keyfiyyətlərə əsasən müsahibələrin aparılması;
• İş təsvirlərinin və işçilərin spesifikasiyalarının hazırlamanması;
• Əmək yarmarkalarında və karyera tədbirlərində iştirak.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
- Xarici dil biliyi: Rus dili -tələb olunan; İngilis dili- arzuolunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Office (sərbəst), MS Excel biliklərinin yaxşı səviyyədə olması;
- İnsan resursları idarə edilməsi və işə qəbul modulu haqda nəzəri və praktiki biliklərə sahib olmalı;
İş qrafiki: 5 günlük
Əmək haqqı: 1200-1400 azn
Müraciət üçün CV-nizi [email protected] emailinə göndərə bilərsiniz.