Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Elekton Ticarətinin (mobil və veb tətbiq) optimallaşdırılması, sosial media resurslarına yerləşdirilməsi və idarə olunması;
- Rəqəmsal marketinq strategiya planının hazırlanması və icra edilməsi, rəqəmsal reklam materiallarının hazırlanması;
- Elektron Ticarət brendinin tanınması üzrə plan hazırlanması və işlərin icra edilməsi;
- Rəqəmsal marketinq büdcəsinin planlaşdırılması, nəzarət edilməsi və hər bir yerləşdirmə kanalları (ödənişli media, mobil, sosial və s.) üzrə maksimal effektivliyin əldə edilməsinə nəzarət;
- Müştərilərin tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analiz edilərək hesabatların hazırlanması;
- Bazarın analiz edilməsi, reklam və tanıdım ehtiyaclarının təyin edilməsi;
- Google Search, Google Display, YouTube video, Facebook, Instagram reklamları və e-poçt marketinqi ilə bağlı bütün rəqəmsal marketinq fəaliyyətləri;
- Vebsayt üzərindən effektivliyin ölçülməsi;
Tələblər:
- Rəqəmsal marketinq və reklam sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Linkedin, Google, Facebook, Instagram və digər səhifələri idarə edilməsi və optimallaşdırılması sahəsi üzrə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio və digər analitik vasitələr üzrə təcrübə;
- Yazılı və şifahi effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Məlumatları analiz etmək , tendensiyaları müəyyənləşdirmək, nəticələr çıxarmaq və onları fəal anlayışlara çevirmək bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq, yenilikçilik, kreativlik.
İş qrafiki: həftə içi 5 gün, 09:00-18:00
Əmək haqqı: 1500 azn
Müraciət etmək üçün CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.