Vəzifə öhdəlikləri:
- Çağrı Mərkəzi bölməsinin gündəlik əməliyyatlarını idarə etmək və səmərəli şəkildə təşkil etmək.
- Müştəri zənglərinin peşəkar və nəzakətli şəkildə qəbul olunmasına və sifarişlərin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək.
- Çağrı Mərkəzi heyətinin bilik və bacarığının inkişaf etdirilməsi üçün təlim proqramlarını hazırlamaq və həyata keçirmək.
- Təqdim edilmiş maliyyə və əməliyyat hədəflərinə çatmaq üçün işin təşkili və nəzarət.
- WhatsApp və onlayn platformalar üzərindən sifarişlərin qəbul edilməsinə nəzarət.
- Müştərilərdən daxil olan təklif və şikayətlərin qəbul edilib, müvafiq şöbəyə yönləndirilməsinə nəzarət.
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsini təmin etmək.
-Müştərilərə məhsul, endirim, aksiya və yeni açılmış filiallar barədə dəqiq və ətraflı məlumatın təqdim edilməsini təmin etmək.
- Zəruri olduğu halda zəng vasitəsilə sorğuları icra etmək.
- Çağrı Mərkəzinin performansını izləmək və təkmilləşdirmək üçün müvafiq tədbirlər görmək.
- SOP-ların (Standard Operating Procedures) yerinə yetirilməsini təmin etmək və onları təkmilləşdirmək.
- Bölmənin işini və işçilərin performansını ölçmək, analitik işlər aparmaq və müxtəlif hesabatlarla işləmək.
Tələblər:
- Müştəri xidməti və zəng mərkəzi idarəçiliyi sahəsində təcrübə.
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və rəhbərlik bacarıqları.
- Problem həll etmə və münaqişə idarəetmə bacarıqları.
- Komandada işləmək və əməkdaşlarla effektiv əlaqə qurmaq bacarığı.
- Dinamik və sürətli iş mühitində işləmək bacarığı.
- Fərqli növbələrdə işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
- İş qrafiki 6 günlük
- Nahar üçün aylıq ödəniş
- Əmək haqqı: 1000-1400 azn
Müraciət üçün CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.