Vəzifə öhdəlikləri
Tender elanlarını beynəlxalq və yerli platformalarda (UNDB, dgMarket və s.) yerləşdirir.
İddiaçılardan daxil olan suallara vaxtında cavab verir, dəqiqləşdirmə məktubları hazırlayır.
Təkliflərin açılışını və qiymətləndirilməsini (Bid Evaluation Report) aparır, qiymətləndirmə nəticələrini əsaslandıran hesabat hazırlayır.
Qalib təchizatçı ilə müqavilənin şərtlərini razılaşdırır və icrasına nəzarət edir.
Müqavilələrin icra müddəti, ödəniş şərtləri, təminat sənədləri və texniki tələblərə uyğunluğunu izləyir.
Contract Implementation Monitoring Report və Payment Certificates kimi hesabatları hazırlayır.
Gecikmə, dəyişiklik və ya risk hallarında rəhbərliyə məlumat verir.
Layihə komandasına satınalma məsələləri üzrə texniki dəstək göstərir.
Tələblər
Biznes idarəçiliyi, Beynəlxalq münasibətlər, İqtisadiyyat, Logistika və ya Satınalma menecmenti ixtisasları üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
Beynəlxalq satınalma və tədarük zənciri sahəsində ixtisasartırma və ya sertifikat üstünlükdür (CIPS, ISM, PMP, Procurement Certification və s.).
Minimum 2–3 il beynəlxalq və ya donor layihələrində satınalma təcrübəsi; (Layihə əsaslı satınalma proseslərində iştirak)
yazılı və şifahi İngilis dili üzrə yüksək səviyyə
İş yeri: Dövlət qurumu (Bakı şəhəri)
Əmək haqqi: 2500-3500 azn
Müraciət üçün CV-nizi, vakansiyanın adını qeyd etməklə, [email protected] email ünvanına göndərə bilərsiniz.