Vəzifə Öhdəlikləri:
-Digər departament üzvləri, biznes analitiklər ilə sıx əməkdaşlıq etmək, tələbləri aydınlaşdıraraq data strukturu təyin etmək və back-end proqramçılar üçün əlaqəli şəxs olmaq.
- Rutin olaraq əsas data (master data) sənədlərin işlənilib hazırlanması.
- Müştəri qərarlarının qəbulunu və ROI-ni yaxşılaşdırmaq üçün kanallar arasında strateji məlumatlara əsaslanan tövsiyələrin təmin edilməsi və təqdim edilməsi
- Brend kampaniyaları, satınalma kampaniyaları, saytın optimallaşdırılması, satış və sair üzrə analitikanın aparılması və yeni hədəflərin təyin edilməsi.
- Sənaye meylləri və analitik alətlər və marketinq ölçüləri kimi əsas funksional sahələr üzrə
müştəri və daxili resurs kimi xidmət etmək
-Yeni mənbələr, yeni texnologiya, müştəri prioritetləri, tərəfdaşlıq və s. şəklində yeni onlayn və oflayn məlumat imkanlarının qiymətləndirilməsi.
-Elektron Ticarət platformasının kontentinə yeniliklər tətbiq etmək, nəzarət və düzəlişlər etmək.
Tələblər:
-Data Analitikası sahəsində minimal olaraq 3 il iş təcrübəsi
-Güclü analitik, tənqidi düşünmə və problem həll etmə bacarığı
-Müasir statistik öyrənmə metodları ilə təcrübə (reqressiya üsulları, təsnifat modelləri, nəzarət
edilən və nəzarətsiz öyrənmə və s.)
- Elektron Ticarət analitikası üzrə iş təcrübəsi
-Yüksək səviyyədə Excel bacarıqları, SQL, Data Analitika metodları üzrə bacarıqlar
- Rəqəmsal Layihələrin tətbiqində təcrübə
-Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Kontentin idarə edilməsi üzrə bilik və bacarıqlar arzuolunandır.
-Rus və İngilis dil biliyi
Müraciət üçün CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.